sanningen

Alla inlägg den 11 november 2011

Av sannigen - 11 november 2011 16:13

Hej allihop, nu sitter jag på tåget till min underbara älskling. Jag tog med mig datorn för vi ska överföra bilder från hans kamera till min dator på oss, han har tusen bilder på oss i sin dator som han tagit med sin systemkamera så dom vill jag också ha.Jag tänkte jag skulle skriva något mer i veckan men mitt inlägg om att må psykiskt dåligt osv bliv väldigt jobbigt för mig, det var väldigt väldigt privat och jag troode inte jag skulle skriva så mycket om mig själv. Det var skit jobbigt och det krävdes mycket från mig, jag grät mig till sömns den natten för det var många minnen som kom tillbaka som jag gärna skjuter ifrån mig för att dom är så jobbiga. Men nu känns det bra, och jag vår äntligen träffa min älskling. Det börjar bli jobbigt nu, det har alltid varit jobbigt att ha ett distansförhållande men nu tär det på både han och mig så vi måste snart flytta ihop. Jag kommer nu inte skriva något ihelgen, jag kommer hem på Måndags kväll, jag är ledig på måndag. Jag vill liksom ta tid på mig att skriva och jag vill att allt jag skriver verkligen kommer från hjärtat, och min kille vet ju inte att jag driver den här bloggen så om jag skulle göra ett inlägg i helgen så skulle han märka det för det tar sån tid, det tar mycket mer tid än ni tror, ett inlägg kanske tar cr 45 min för mig, det beror på vad jag skriver. Men i helgen har jag ju tid att tänka på vad jag ska skriva, så jag får hoppas på att jag kommer på något bra. Men hoppas ni får en underbar och fantastiks helg, för det ska jag ha. Ta hand om er och era nära, puss!


 

Presentation


Tack för att du tittar in :) Jag är en tjej som skriver en anonym blogg för jag orkade inte med alla perfekta bloggar och måste få skriva av mig.

Omröstning!


Bloggextra.se

Översätt



Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Saknar dig


Ovido - Quiz & Flashcards