sanningen

Alla inlägg den 26 november 2011

Av sannigen - 26 november 2011 15:58

Nu har jag haft Fido i ett dygn och jag är helt såld på honom, han är så oehört söt och gulig så det inte finns.


Det var inga problem för honom att åka bil, en heldel hundar hatar det och spyr men detta var han första gång och det gick hur lätt som helst. Han och jag satt i baksettet och bussade, jag vill att han ska vänja sig med att åka bil innan han ska få sitta i en bur.


Och när jag kom hem till mig så gick han runt och nossade, man märker verkligen att han trivs. Han hittade genast sina 3 platser och det är i köket, vardagsrummet och sovrummet. När han är i vardagsrummet så ligger han vid dörren för hallen är där. Och han älskar att vara i soffan och sängen.


Soffan tycker jag det är okej med, visst han kommer bli vuxen och ta jätte stor plats men jag har en så sjukt stor soffa så det gör inget.


Jag hade en säng till honom brevid min säng där jag tänkte att han skulle få sova. När vi skulle gå och lägga oss så släkte jag överallt och visslade på han och han kom direkt och han la sig i sin säng men efter 30 min så började han gny och riva på sängen så då fattade jag att han ville komma upp och det fick han, så han sov hela natten i min säng, det är helt otroligt att han sov hela natten i sitt nya hem där han aldrig har varit.


Jag har lagt ut tidnigspapper som han ska kissa på men han har inte gjort det någon gång och uppföddaren berättade att han har varit den duktigaste av dom alla, han är väldigt rumsren. Men vi har varit ute och jag bor ju mitt i centrum så jag har försökt gå där det inte är så mycket folk. Det kommer ju massor som tycker han är söt och vill klappa honom och så och det är jätte kul.


Han är väldigt lugn, lite bussig och gossig precis som jag ville. Så allt har gått jätte bra, inga problem. Jag ångrar inte att jag köpte honom!


 

Presentation


Tack för att du tittar in :) Jag är en tjej som skriver en anonym blogg för jag orkade inte med alla perfekta bloggar och måste få skriva av mig.

Omröstning!


Bloggextra.se

Översätt



Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Saknar dig


Ovido - Quiz & Flashcards