sanningen

Alla inlägg den 16 november 2011

Av sannigen - 16 november 2011 14:28

Hej allihop, förlåt för den dåliga rubriken men detta inlägg kommer la handla om allt och ingenting.


Hur mår ni då? Jag mår skit, jag har gråtit mig tills sömns alla nätter sen jag fick veta, och jag kan inte sluta tänka på han, och vilket oehört svik han gav mig. Mina ögon är helt söndergråtna och har stora possar under ögonen som jag aldrig brukar ha, min röst är jätte hes för jag skriker. Jag gråtar,jag skriker, jag skrattar, jag skrattar åt hur helvete dum jag har varit som inte fattat ett skit. Det är helt över mellan han och mig, jag kan inte förlåta otrohet, det går inte


 Fick en väldigt elak kommentar av en tjej som skriv: Inte för att verka "sådan" men varför skulle händelsen mellan dig och din pojkvän locka besökare? Att "skryta" om att ens pojkvän varit otrogen är bara.. Ursäkta mig men, patetiskt.Du behöver inte bli sur, jag ville bara få ur mig det :3

Du får inte ta det fel. Jag menade inte att det var okej att ens pojk/flickvän är otrogen, för det är det verkligen inte!
Själv varit med om det (y)
Det är bara det att jag tvivlar på att det lockar besökare ^^


Även om hon skriver att jag inte ska ta det fel så gör jag det. Varför i helvete tror hon att jag vill skryta om att min kille har varit otrogen? Som om jag vore stolt över det, jag är verkligen inte stolt över det och jag skryter verkligen inte. Jag skriver det för att jag vet att männsikor kan vara i samma sitation, och för mig brukar det alltid hjälpa att få skriva av mig. Denna kommentar tyckte jag var väldig taskig, kanske att jag överregerar pgu allt som har hänt, men tagga ner tjejen! Elaka kommentarer är verkligen inte det jag behöver, tänk innan du kommenterar något.


Nu till något roligare...


Jag ska åka och titta på hundvalpar imorgon!  Min morbror som tidiga har fött upp schäfer skulle köpa en hundvalp, en hanne av en kompis till han, men nu tyvär så har min morbror fått ett jobb som han inte kan tacka nej till som är cr 5 mil här ifrån och då vill han inte köpa hunden för han kommer ej få alls mycket tid för huden. Uppföddarens hundar är väldigt populära och alla hundar är köpta förutom 2, en ska han själv behålla och en skulle min morbror köpt, han "bokade" redan valpen för 6 veckor sedan och min morbror fick jobberbjudande för 3 dagar sen. Det är en hona och hanne, uppfödaren ska behålla honan eftersom han har 2 honor och då kan han inte skaffa en hanne. Detta kom ju väldigt bra för mig, för jag och min morbror ringde honom och sa som det var och han tyckte det var jätte bra att jag kanske kan köpa honom, det är 99 % säkert att jag kommer köpa hannen. Hans hundar har aldrig haft höft eller ryggradsproblem, det var ett av mina krav, för schäfrar har väldigt ofta det problemet. Han har ställer ut sina hundar och får toppen poäng och han har fullt med priser hemma, det var också ett av mina krav eftersom jag också kanske ska ställa ut min hund

"Dagisplats" är redan fixat och pengar med. Om jag köper honom så får jag han om 1 vecka, då är han 8 veckor.
Jag kommer läka mycket fortfare och förhoppnigsvis glömma mitt ex.



Jag skriver om hur det gick imorgon, puss och kram!


Presentation


Tack för att du tittar in :) Jag är en tjej som skriver en anonym blogg för jag orkade inte med alla perfekta bloggar och måste få skriva av mig.

Omröstning!


Bloggextra.se

Översätt



Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Saknar dig


Ovido - Quiz & Flashcards