sanningen

Alla inlägg den 22 november 2011

Av sannigen - 22 november 2011 19:26

 Tankarna snurrar runt, jag kan inte fokusera Det är knas, vet inte vad jag vill mera För allting bara drabbar mig, de känns så jävla sjukt

När man mådde som bäst, såklart att de har ett slut

 Och jag plågas av de, enda sen den dagen

 Då allting tog slut, o ingenting blev bra sen

Tankarna leker med mig, dom verkar ha kul

 För idag, så hoppas jag på en gud 

 Som kan ta mig tillbaka,ja vill känna känslan

 när man var där, o man kände sig älskad

När allting var bra, och lyckan fanns i luften

 Jag föll ner, och jag tog mig inte upp sen

Här är jag nu på gränsen mot stupet 

 Här är jag nu, på kanten mot slutet

 Lyckan som fanns, är nu ett minne blott

 Här nere på jorden så vinner man aldrig nått

 Samma skit samma knas, varje dag 

 Vill må bra, men alltid något i vägen 

 Och jag hittar inte svar, men ja 

 Tar ett andetag, o hoppas de går bra

 För det är svårt, vill va den ja en gång var


 det känns som allting bara stannar upp o jag vill inte mer de känns som jag andas för att andra ska få luft jag pallar inte de måste titta vidare på livet var e start ? jag vet snart inte längre hur de känns att må bra. jag fukuserar på den tiden som betyder men ryker i mitt minne jag försvinner in i bilder o saknar de där livet som jag en gång hade men allting är förbi jag måste bara glömma sluta drömma sluta önska alla lömska drömmar som jag drömt här

Av sannigen - 22 november 2011 18:54

Förlåt för mig dåliga uppderingar, men jag tror ni fattar varför. Jag har fullt upp med att kämpa, orka mig igenom detta. För varje minut som går så blir jag räddare för att jag ska må lika dåligt som jag gjorde förut, jag får inte må så dåligt igen för det kommer bli min död. Jag kommer inte orka om jag hammnar där, jag kommer aldrig kunna ta mig upp och jag vet det så jävla bra och jag får pannik av tanken på att jag kanske kommer må så dåligt igen. Ni kanske undrar, hur vet du att det kommer bli din död? Jag orkade knapt inte det då, och sen dess har jag gått igenom massor som tynger ner mig mer, jag kommer inte orka stå i mott självmords tankarna, självklart vill jag inte ta mitt liv aldrig i helvete men jag kommer vara för svag för att ens tänka och jag kommer komma till en punkt där jag måste överväga att göra det. Därför är det livsviktigt att jag inte mår så dåligt igen för då är det helt kört för mig.

Jag har världens bästa familj och vänner som stöttar till 1000, dom har inte lämnat mig ensam en enda minut, det har alltid varit någon hos mig och dom vet att det hjälper, för är jag ensam så mår jag dåligare och har tid att tänka på allt det dåliga.


Det är så frusterande. Jag håller med om alla som säger: En gång otrogen, alltid otrogen.

Men han har aldrig varit otrogen mot någon innan och jag vet inerst inne att han inte kommer vara det igen. Han är världens bästa kille, han är verkligen inte en sån kille som är otrogen. Och jag tror han gjorde det för att han var så påverkad av alkohol. Men det är verkligen ingen ursäkt till att han har varit otrogen. Han gjorde ett misstag som förstörde allt. Han kommer alltid finnas i mitt hjärta.



Presentation


Tack för att du tittar in :) Jag är en tjej som skriver en anonym blogg för jag orkade inte med alla perfekta bloggar och måste få skriva av mig.

Omröstning!


Bloggextra.se

Översätt



Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Saknar dig


Ovido - Quiz & Flashcards