sanningen

Direktlänk till inlägg 6 november 2011

Ju mer dom spottar - Kapten Röd

Av sannigen - 6 november 2011 12:06

Ni har väl hört Kaptens Röd låt Ju mer dom spottar?

Den går iaf på högvarv på mitt jobb och folk verkligen älskar den, den är en grym trännigslåt. Detta är verkligen inte min musiksmak men denna låt är väldigt bra och lyssnar man på texten så har den en väldigt bra budskap.


Jag tänkte skriva om att ni ÍNTE ska ta någon skit. Jag har lärt mig att inte ta någon skit, säger någon något till mig som är taskigt så då försvarar jag mig direkt, jag låter ingen trycka ner mig och det ska ni inte heller göra.


Jag har ett väldigt bra självförtroende och det har jag fått från folk som har gett mig skit och tryckt ner mig. "Ju mera dom spottar på mig, desto snabbare kommer jag blomma" Det är verkligen så, i början hade jag jätte svårt när folk var taskig mot mig, jag tog åt mig jätte mycket och det värsta är ju att man tror på det folk säger, man blir blind och tror att man är allt det där dom säger som inte är sant. Jag har tagit imot mycket skit. Jag är en fest brud och festar grymt mycket och detta har ju gjort att jag har träffat killar väldigt mycket och har följt med dom hem och för vissa gör det mig till hora. Men det fattar jag inte, sex är männskligt, så då borde ju alla vara horor. Jag har faktist mer kill kompisar än tjej kompisar, har alltid varit så och kommer alltid vara, tjejer är avundsjuka på mig och jag antar det mest är för mitt utsende och pengar. Men jag fattar inte varför. Tjejer är väldigt elaka mot andra tjejer, det är väldigt hårt spel. Dom flesta spelar på utsende och pengar men det har jag ALDRIG gjort, i med att jag hade ett stark självhat när jag var tonåring så har jag aldrig kunnat spela på mitt utsende eftersom jag själv inte ser mig som andra gör.


Snackar folk skit om er, försöker dom trycka ner och förstöra för er så vänd det till det postiva. Dom tar ju tid till att göra så mot dig, dom ger dig uppmärksamheten. Skit snack grundas oftats på avundsjuka eller att man är rädd. Jag har fattat att några tjejer ser mig som ett hot, men jag är verkligen inte ute efter deras killar, jag har världens bästa pojkvän.


Bry er inte, utan håll huvudet högt!


Och  avundsjuka ska jag skriva om någon gång i veckan.



 


 
 
CT

CT

6 november 2011 20:02

ohja, håller med fullt ut. :)

http://tassdjur.bloggplatsen.se

 
Softiz

Softiz

6 november 2011 21:34

håller med till tusen :)

http://iamsoftiz.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sannigen - 20 april 2013 16:50

Jag mår bra efter omständigheterna. Mamma börjar må bättre och återhämtar sig fint och det gör våran familj med. Sen Johan dog så har vi varit splitrade på något sätt och det här har varit som en väckarklocka för oss alla och vi har börjat om från bö...

Av sannigen - 20 april 2013 16:43


Bloggen är väldigt lagd åt sidan för mig och jag vågar inte riktigt gå in och kolla statistiken för jag tror jag har förlorat för många av er läsare kanske till och med er alla, för jag har lovat mer och mer inlägg att jag ska bli med aktiv och jag h...

Av sannigen - 5 april 2013 13:39

Hej på er. Nu har jag lite tid och ork att försöka få ur mig ett vettigt inlägg, skriv ett inatt som aldrig publicerades för det var väldigt rörigt och osammanhängande. Som jag skriv har min mamma fått en hjärtattack och det är för 19 dagar sen och d...

Av sannigen - 30 mars 2013 11:53

Hej på er, om jag nu har några läsare kvar. Jag vet att jag har lovat gång efter gång att bli mer aktiv och skriva mer det har jag försökt det svär jag på, men det händer saker hela tiden som gör att jag har svårt att orka blogga svårt ens att kunna ...

Av sannigen - 12 mars 2013 22:22

Åh herregud vilken usel bloggare jag är! Men ni vet varför och det tycker jag gör min blogg lite charmig. Jag börjar återhämta mig från det svarta eller vad jag ska säga, jag kan inte säga att jag återhämta från min deperation för det gör jag verklig...

Presentation


Tack för att du tittar in :) Jag är en tjej som skriver en anonym blogg för jag orkade inte med alla perfekta bloggar och måste få skriva av mig.

Omröstning!


Bloggextra.se

Översätt



Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Saknar dig


Ovido - Quiz & Flashcards