sanningen

Direktlänk till inlägg 17 november 2011

Han är min!!!

Av sannigen - 17 november 2011 15:49

Jag och min morbror var ju som sagt och tittade på en hundvalpa idag och det var verkligen kärlek i första ögonkasstet. Han och hans syrra som uppföddaren ska behålla låg intil varandra och dom andra 3 lekte, dom 2 är dom lugnaste i kullen och jag vill ha en lugn hund. Direkt när jag kom så började han viffta på svansen men han låg ändå kvar, det gillar jag för då märker man att dom är lugna i lunet, att dom inte behöver hälsa på allt och alla. Jag visste faktist inte vem jag skulle få titta på så uppföddaren frågade: Vilken skulle du ta om du fick välja helt själv?

Då tog jag ju upp honom och sa, han skulle jag ta. Och då berättade uppföddaren att det var hunden som min morbror skulle köpt. Han är så söt, han var helt underbar. Jag tog ju upp honom och satte mig på en stol och mysste med han och så somnade han till slut, det var helt otroligt. Så ja JAG SKA KÖPA HAN. Han var störst i kullen, det var 3 tikar och 2 hannar, alla var jätte söta men det var han som utmärkte sig extra mycket. Han är brun och svart, man kan inte säga just nu vilken färg som han kommer få mest av, men om han är lik sin mamma och pappa så kommer han bli brun och lite svart. Dom leveras till deras nya äger när dom är 8 veckor och nu är dom 7 så nästa Fredag så ska jag få hem honom och då är han bara min.


Han ska få heta Fido, det betyder trogen, självsäker på latin, och det tycker jag var väldigt bra.


Oh jag är så glad!!


 

 
 
Ingen bild

Fanny

18 november 2011 16:36

Nej! Gud så söt. Har precis skaffat hund, jag vet hur glad man blir :) Hoppas det hjälper lite (inte helt känner jag på mig) mot hjärtesorgen, det finns inget mer tröstande än en liten valp!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sannigen - 20 april 2013 16:50

Jag mår bra efter omständigheterna. Mamma börjar må bättre och återhämtar sig fint och det gör våran familj med. Sen Johan dog så har vi varit splitrade på något sätt och det här har varit som en väckarklocka för oss alla och vi har börjat om från bö...

Av sannigen - 20 april 2013 16:43


Bloggen är väldigt lagd åt sidan för mig och jag vågar inte riktigt gå in och kolla statistiken för jag tror jag har förlorat för många av er läsare kanske till och med er alla, för jag har lovat mer och mer inlägg att jag ska bli med aktiv och jag h...

Av sannigen - 5 april 2013 13:39

Hej på er. Nu har jag lite tid och ork att försöka få ur mig ett vettigt inlägg, skriv ett inatt som aldrig publicerades för det var väldigt rörigt och osammanhängande. Som jag skriv har min mamma fått en hjärtattack och det är för 19 dagar sen och d...

Av sannigen - 30 mars 2013 11:53

Hej på er, om jag nu har några läsare kvar. Jag vet att jag har lovat gång efter gång att bli mer aktiv och skriva mer det har jag försökt det svär jag på, men det händer saker hela tiden som gör att jag har svårt att orka blogga svårt ens att kunna ...

Av sannigen - 12 mars 2013 22:22

Åh herregud vilken usel bloggare jag är! Men ni vet varför och det tycker jag gör min blogg lite charmig. Jag börjar återhämta mig från det svarta eller vad jag ska säga, jag kan inte säga att jag återhämta från min deperation för det gör jag verklig...

Presentation


Tack för att du tittar in :) Jag är en tjej som skriver en anonym blogg för jag orkade inte med alla perfekta bloggar och måste få skriva av mig.

Omröstning!


Bloggextra.se

Översätt



Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Saknar dig


Ovido - Quiz & Flashcards