sanningen

Direktlänk till inlägg 19 november 2011

På Söndag..

Av sannigen - 19 november 2011 10:15


Godmorgon på er, jag har kunnat sova i 2 timmar inatt och det är tack vare min bästa kill kompis ( Vi kallar honom för Anton)  mamma. Han har varit hos mig i stort hela tiden sen jag kom hem, han troode jag skulle lugna ner mig lite men han tycker jag är blivit värre. Alltså att jag mår dåligare, jag skriker, jag gråter, jag skakar så igår kväll fick Anton nog och ringde sin mamma som är en hög uppsatt doktor så hon fick komma hit och titta på mig och hon har gett mig lugnade tabletter och idag så ska jag få sömntabletter. Hon är jätte go och vi känner varandra väldigt bra så det var därför hon kan ge mig sånt här.


Anton är nog den som känner mig bäst, så han och jag satt och pratade om vad jag skulle göra och jag har redan kommit fram till om jag ska förlåta eller inte, men det är inget jag kan skriva här nu. Jag kan ändra mig men jag tror inte det, men om jag ändrar mig så kommer jag förvirra er.


Jag ringde iaf honom och Anton satt brevid och stöttade mig, jag sa som det var att allt är skit jobbigt just nu och jag orkar inte. Vi bestämmde att han  skulle komma hit på Söndag, jag vill inte lämna beskedet via telefon, förlåter jag inte honom vill jag säga det öga mot öga, förlåter jag honom så vill jag se hans leende. På Söndag kl 1 så ska han komma hit, det kommer kännas skönt att få att sagt.


Ni kanske tycker det är löjligt av mig som inte säger om jag ska förlåta honom eller inte, men jag vill verkligen tänka på det in i det sista för detta är ett stort beslut och ovasett vad jag väljer så kommer det förändra mitt liv. Men efter jag har pratat med honom så kommer jag berätta.


Nu ska jag och Anton  och mina närmaste vänner bara sitta och prata, dom känner mig bäst, dom vet vilket som är bästa beslutet för mig.


Vi hörs på Söndag, puss!


 
 
Funny&Fluffy - blogg med söta djur, varje dag

Funny&Fluffy - blogg med söta djur, varje dag

19 november 2011 11:51

Jag vet inte hur det är mellan er eller precis vad han har gjort, så det är svårt att ha en åsikt om detta.

Men det första jag reagerar på är att du visar honom en otrolig respekt. Att du vill ge honom en chans, att ni ska träffas och inte ta det på telefon. Som om du inte vill vara taskig mot honom.

Men tänk på vad han har gjort mot dig. Han har inte visat dig ett uns av respekt! Han förtjänar då inte respekt från dig!

Jag vet att det är svårt, så otroligt svårt att lämna någon som man älskar. Men tänk efter, kan du verkligen älska någon som har sårat dig så mycket?

Annars kan man tänka "en gång är ingen gång, två gånger är en gång för mycket" Alltså att ge honom en chans men att vara stenhård med att om det händer igen så är det kört.

Men tråkigt nog så brukar det vara så att, en gång otrogen alltid otrogen :(

Lycka till och kram!

http://funnyfluffy.bloggplatsen.se

 
sofi engblom

sofi engblom

19 november 2011 15:48

Om du förlåter otroheten, kommer han göra det igen och du kommer att förlåta igen! gör slut och om det är menat att ni ska vara tillsammans så kommer ni bli tillsammans senare i livet och då har han lärt sig en läxa!

http://sofiiengblom.bloggplatsen.se

 
madeleine

madeleine

19 november 2011 15:54

Jag håller med Funny&Fluffy.
Jag kan säga att när mitt ex var otrogen, så var han det i två år.
Han var knappt hemma på nätterna och vissa ggr sa han att han sov hos sin bästa killkompis. Men sen när jag frågade kompisen blev han förvånad. Så var det när jag verkligen fick reda på att han varit otrogen. Han hade nämligen lånat en telefon av mig för att hans inte fungerade. Han låg bredvid mig i min säng i min lägenhet och skickade sms till två olika tjejer om att hn älskade dom.
Jag såg dessa sms när han hade åkt hem och lämnade kvar telefonen. Jg fick det bekräftat att han var otrogen. Efter det var det slut förevigt. Han försökte få mig tillbaka, men jag vägrade. Jg lät ilskan och hatet vinna över kärleken. Det är svårt, men det fungerar. Tro mig. Lycka till och ha det så bra. Kram

http://maddy87.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sannigen - 20 april 2013 16:50

Jag mår bra efter omständigheterna. Mamma börjar må bättre och återhämtar sig fint och det gör våran familj med. Sen Johan dog så har vi varit splitrade på något sätt och det här har varit som en väckarklocka för oss alla och vi har börjat om från bö...

Av sannigen - 20 april 2013 16:43


Bloggen är väldigt lagd åt sidan för mig och jag vågar inte riktigt gå in och kolla statistiken för jag tror jag har förlorat för många av er läsare kanske till och med er alla, för jag har lovat mer och mer inlägg att jag ska bli med aktiv och jag h...

Av sannigen - 5 april 2013 13:39

Hej på er. Nu har jag lite tid och ork att försöka få ur mig ett vettigt inlägg, skriv ett inatt som aldrig publicerades för det var väldigt rörigt och osammanhängande. Som jag skriv har min mamma fått en hjärtattack och det är för 19 dagar sen och d...

Av sannigen - 30 mars 2013 11:53

Hej på er, om jag nu har några läsare kvar. Jag vet att jag har lovat gång efter gång att bli mer aktiv och skriva mer det har jag försökt det svär jag på, men det händer saker hela tiden som gör att jag har svårt att orka blogga svårt ens att kunna ...

Av sannigen - 12 mars 2013 22:22

Åh herregud vilken usel bloggare jag är! Men ni vet varför och det tycker jag gör min blogg lite charmig. Jag börjar återhämta mig från det svarta eller vad jag ska säga, jag kan inte säga att jag återhämta från min deperation för det gör jag verklig...

Presentation


Tack för att du tittar in :) Jag är en tjej som skriver en anonym blogg för jag orkade inte med alla perfekta bloggar och måste få skriva av mig.

Omröstning!


Bloggextra.se

Översätt



Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Saknar dig


Ovido - Quiz & Flashcards